نوشته شده توسط : computerimmobilien

در چند روز اخیر نرم افزار teamviewer بر روی ایران مسدود شد برای همین موضوع تصمیم گرفتیم ۵ نرم افزار دیگر که می تواند جایگزین خوبی برای این نرم افزار باشد را معرفی کنیم این نرم افزارها کاریشان به همان صورت می باشد که دو کامپوتر را به هم توسط رمز و اطلاعات متصل می نماید.

Windows Remote Desktop Connection

این نرم افزار به صورت دیفالت و پیش فرض در خود ویندوز توسط ماکروسافت گذاشته شده است و دیگر نیازی به نصب نرم افزاری ندارید یکی از مشکلاتی که این نرم افزار دارد این است که شما نمی توانیید هم زمان به چند کامپوتر ریموت بزنید البته این خیلی کم پیش میاد و معمولا بین دو کامپوتر اتصال انجام می شود.

ولی این خوبی را دارد که شما می تولنید به راحتی با وارد شدن به کنترل پنل اتصال را انجام دهید.

 

ویژگی‌ها: سریع بودن برنامه، امکان دسترسی کامل به کامپیوتر مقصد و وجود پیش‌فرض آن در نسخه‌های مختلف ویندوز

سیستم عامل: ویندوز، مک

برای دسترسی به کنترل پنل بروید یا نام Remote را در استارت منو جستجو کنید.

Chrome Remote Desktop

نرم افزار بعدی که می تواند جاگزین خوبی باشد کروم ریموت است که نرم افزار سریع کم حجم و کارایی راحتی دارد.

و شما تنها کافی است وارد نرم افزار کروم تان شوید و افزونه ریموت را نصب کنید تا بتوانید از این پس به کامپوتر مورد نطرتان وصل شوید و از مزیت های این روش این است که شما حتی با گوشی خود می توانید سیستم مورد نظرتان را کنترل نمایید.

ویژگی‌ها: استفاده سریع و آسان، حجم کم، نیاز نداشتن به نصب نرم‌افزار جداگانه، امکان استفاده مستقیم از داخل مرورگر و دسترسی به فایل‌ها و …

مرورگر مورد نیاز: گوگل کروم

Ammyy Admin

این نرم افزار هم مثل نرم افزار های قبل داردی کارایی آسان است و حجم کمی دارد و کافی این نرم افزار را روی سیستم مبدا و مقصد نصب کرد و به همان روال قبل اتصال را انجام دهید از ویژگی های این نرم افزار می توان به گفت گوی زنده و انتقال فایل اشاره نمود

ویژگی‌ها: حجم بسیار کم، نیاز نداشتن به نصب، استفاده آسان و سریع

سیستم عامل: ویندوز



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : computerimmobilien

سلام خدمت هموطنان عزیز

امروز میخوام چند برنامه بسیار کاربردی برای افرادی که با کامپیوتر و شبکه کار میکنند معرفی کنم.
برنامه های معرفی شده امروز برای پیدا کردن آیپی های یک شبکه میباشد:

۱٫ Angry Ip Scanner
اسم دیگر برنامه امروز ما : Ip Scanner میباشد و با این برنامه میتوانید تمام آیپی های فعال یک شبکه را پیدا کنید.
یعنی برای شما اسکن پورت و اسکن آیپی در شبکه را انجام میدهد.
در این برنامه رنج آیپی ها را میدهید و خود برنامه میان دو رنج آیپی ای که میزنید را سرچ میکند. و کامپیوتر یا موبایل یا هر دستگاه فعال دیگر در شبکه را پیدا میکند.
یکی دیگر از امکانات این برنامه این است که یک مختصر معرفی از آیپی فعال پیدا شده ارائه میدهد. مثلا Host Name یا Computer Name را مینویسد. این برنامه Port (پورت) ها را نیز بررسی و پورت های باز یک دیوایس را پیدا میکند که کاربردهای متنوعی برای کارشناسان و متخصصین حوزه کامپیوتر، برنامه نویسی، شبکه، کاربر عادی خواهد داشت. این برنامه Mac Address دیوایس های پیدا شده را نیز پیدا میکند و ارائه میدهد.

پیدا کردن آیپی های فعال شبکه

در این برنامه همچنین User Name و TTL و Group Name و Computer Name را از روی آیپی مورد نظر پیدا میکند و به شما نمایش میدهد.

این برنامه میتواند اتوماتیک آیپی لوکال شما را پیدا کند و بر اساس Class B و بر اساس Class C سرچ خود را انجام میدهد. همچنین شما میتوانید چندین رنج آیپی متفاوت به برنامه جهت کاوش بدهید.
در انتها معرفی این برنامه یک ویژگی دیگر برنامه که خاصیت مشخص کردن تعداد Thread فعال در هر لحظه را میتوانید مشخص کنید که با توجه به شرایط شما میتوانید این را تنظیم کنید. مثلا در شبکه مورد نظر این کاوش شما لو نرود.

۲٫ Free port scanner
این برنامه ی دیگری است که برخلاف برنامه ای که بالاتر معرفی شد، این برنامه تنها پورت ها را چک میکند و برای شما تمام پورت های رایج را آنالیز میکند و به شما پورت های باز و بسته را لیست میکند.
مشکل این برنامه این است که تنها پورت های یک آیپی را چک میکند و از خاصیت چند آیپی همزمان چک کردن برخوردار نمی باشد. سرعت پایین این برنامه نقطه ضعف دیگر این برنامه است.

اسکن پورت های باز یک آیپی در شبکه

۳٫ Free IP Scanner
این برنامه برخلاف مورد بالا، آیپی های مختلف را بدون چک کردن پورت انجام میدهد. یعنی شما رنج آیپی هایی که میخواید فعال بودنشان چک شود را وارد میکنید و این برنامه خاصیت های IP Address و Workgroup Name و Host Name و User و Mac Address را کاوش میکند.
خب از ویژگی های این برنامه میتوان به سبک بودن و راحت بودن کار با آن را ذکر کرد.

یافتن آیپی های موجود در شبکه محلی با سرعت بالا



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 | نظرات ()